Brood abonnement

Waarom kiezen voor een abonnement?

Dankzij het abonnement kan je wekelijks je brood dagvers afhalen in één van onze afhaalpunten of in de winkel. Je betaalt vooraf, je brood ligt klaar voor afhaling. Bovendien is het voordelig, want teken je in voor een langere periode, dan is je brood goedkoper! Kies hieronder de duur van je abonnement.

Duur van je abonnement

Wat als Bakker Klaas of mijn afhaalpunt verlof neemt?

Jawel, ook uw bakker neemt soms eens verlof! Of je afhaalpunt kan op een feestdag ook eens de deuren sluiten. Geen probleem, want het abonnementensysteem houdt zoveel als mogelijk rekening met sluitingsdagen, verlofdagen, jaarlijkse vakanties,… bekijk daarom goed de ophaaldata in je bevestigingsmail. Is er onverwacht toch een probleem – bijvoorbeeld wegens ziekte – dan zullen we jullie zo snel mogelijk contacteren via mail en een gepaste oplossing uitwerken.

Wat als ik op reis ben?

Bekijk eerst goed je eigen kalender vóór je een abonnement afsluit en stem de duur van je abonnement daarop af. Als je toch één of meerdere keren afwezig bent tijdens je abonnement, dan kan je je brood laten afhalen door een vriend, familielid, buur,… zo kan die ook eens genieten van een lekker desembrood! (de financiële regeling hiervan, laten we volledig aan jullie over)

Wat als ik m’n brood vergat op te halen?

Geen nood! Je afhaalpunt is daags nadien geopend dus je kunt er je brood ook dan nog ophalen. Het is dan niet meer dagvers, maar desembrood bewaart ook langer.

Kan ik kiezen welk soort brood ik neem in mijn abonnement?

Je kan kiezen tussen vijf opties: een klein halfvolkoren, een groot halfvolkoren, 100%spelt, extra of deluxe. Hou je van verandering? Neem dan een extra en/of deluxe want elke week bakt Bakker Klaas andere broden onder de categorie ‘extra’ en ‘deluxe’ om zo het aanbod vernieuwend te houden. Laat je verrassen, of check onze ‘broden van de week’ op de homepagina.